surmysuu
surmysuusurmysuu

سيالي است كه از تركيب يك سيال پايه با نام مونو اتيلن گلايكول و مواد افزودني براي جلوگيري از خوردگي و زنگ‌زدگي و بهبود كيفيت ضديخ تشكيل شده است. در واقع وظيفه اصلي ضديخ در موتور جلوگيري از خوردگي در موتور است و اولويت بعدي جلوگيري از يخ‌زدگي يا جوش آوردن موتور در فصول سرد و گرم سال است.

 

بهترين ضد يخ براي اتومبيل ضد يخ ۴ فصل استاندارد مي باشد. برندهاي‌ فراواني در بازار وجوددارد كه بهترين پيشنهاد ما توجه به كارايي ضد يخ مي باشد.

 

برخي تصور ميكنند استفاده از ضد يخ باعث خوردگي موتور خواهد شد و اين تصور كاملا نادرست است . استفاده از ضد يخ باعث پيشگيري از زنگ زدگي و خوردگي خواهد شد ولي در صورتي كه شما مدتي از ضد يخ استفاده نكرده باشيد احتمالا درون موتور دچار زنگ زدگي و خوردگي شده است كه با اضافه كردن ضد يخ احتمال نشتي در مكان هاي‌ پوسيده است.

 

لازم است كه هر از گاهي مايع ضد يخ به طور كامل تخليه و جايگزين شود و با توجه به اهميت اين ماده، بايد وضعيت آن به طور منظم بررسي شود.

 

اگر مايع ضد يخ به صورت شيري درآمده، اين امكان وجود دارد كه بنزين از طريق يك واشر معيوب، يا سيستم انتقال هوا يا به دليل خوردگي قطعات به داخل سيستم رادياتور نفوذ كرده باشد. اين شرايط بسيار مضر است و ممكن است باعث از بين رفتن موتور ماشين شود، بنابراين در اسرع وقت ماشين را به مكانيكي ببريد.

آموزش دستگاه فيلتر هوا

آموزش دستگاه توليد فيلتر هوا

خريد مواد اوليه توليد فيلتر هوا

امتیاز:
بازدید: 130
برچسب:
:
[ 1398/2/2  ] [ ۰۶ ] [ surmysuu ] [ ]

 

دير روشن شدن ماشين در صبح براي خودروهاي پژو (۲۰۶ تيپ ۲،۳،۵،۶، SD، ۴۰۵ پارس) سمند، تندر ۹۰ (ال۹۰) و پرايد:

 

 

۱٫ اگر موتور، با استارت زياد روشن شده و سپس، دود سفيد از اگزوز خارج مي شود و موتور لرزش دارد، احتمالاً علت آن ورود آب به فضاي احتراق است كه خرابي واشر سرسيلندر دليل آن است. يكي ديگر از نشانه هاي آن ورود روغن به آب رادياتور است.

۲٫ اگر موتور پس از استارت زدن زياد روشن شده و سپس دود سياه از اگزوز خارج مي شود، علت زياد بودن نسبت بنزين به هوا در فضاي سيلندر است، دليل آن مي تواند يا خرابي سنسور دماي موتور و يا نشتي بنزين از انژكتورها باشد.

۳٫ اگر موتور دير روشن شده و سپس دود آبي از اگزوز خارج شود، علت نشتي روغن به محفظه احتراق است و دليل آن خرابي كاسه نمد سوپاپها مي باشد.

۴٫ اگر موتور دير روشن شده و هيچ دودي از اگزوز خارج نمي شود، دليل آن مي تواند نسبت كم بنزين به هوا در محفظه احتراق، خطاي سنسور دماي موتور، ضعيف بودن جرقه شمع، خرابي شمع يا كوئل، پايين بودن تراكم موتور به دليل سفتي فيلر سوپاپها و يا نامرغوب بودن سوخت باشد.

۵٫ گاهي تغييرات شديد آب و هوايي باعث مي شود كه موتور خودرو با استارت هاي مكرر روشن شود، اين موضوع به تنظيمات سيستم سوخت رساني و تامين هواي موتور مربوط مي شود، زيرا ECU خودرو، بر اساس تنظيمات قبلي اين تركيب را براي موتور فراهم مي كند.

آموزش دستگاه فيلتر هوا


آموزش دستگاه توليد فيلتر هوا


خريد مواد اوليه توليد فيلتر هوا


فروش مواد اوليه توليد فيلتر هوا

 

امتیاز:
بازدید: 124
برچسب:
:
[ 1398/1/31  ] [ ۰۸ ] [ surmysuu ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 7
همه : 0
چت باکس
امکانات وب